Selvbetjening

 

CORONA epidemi. Kun fremmøde efter telefonisk aftale !!

 Der er mulighed for videokonsultationer ( kræver min læge app.  samt har kamera + mikrofon ) )

Fra  mandag d 27 april bliver det muligt at teste alle med lette symptomer                                                                                                                                                                                                     Man skal selv  bestille tid til test på www.coronaproever.dk.                                                                                                                                                                                                                                          Du skal anvende NemID til, at logge på og kan vælge hvornår og hvor i regionen, du gerne vil testes.                                                                                                                                                                       Børn kræver fortsat rekvisition som aftales med læge

For borgere uden NemID, kan der
–     Bestille tid til test via telefon 57 68 42 33 alle dage mellem kl. 9-21.

Ved at trykke på selvbetjenings-knappen her på siden, får du mulighed for at

  • Bestille tid
  • Forny recepter på fast medicin
  • Skrive til lægen . Det er ikke muligt via mail at bestille speciallæge henvisning,  scanninger mm. Dette kræver fremmøde og lægelig vurdering
  • Læse beskeder fra lægen.
  • Desværre kommer der ikke titler med ved tidsbestilling
  • Caroline Djurhuus er læge, Lene Landvad er sygeplejerske                                                                                                                                                                                                             Britta og Søren er på kursus 21 -25 sept. (begge  dage incl. )                                                                                                                                                                                                                  Line Susan Vingsted er uddannelseslæge i klinikken fra 1. oktober 2020 til 28. februar 2021.                                                                                                                                  
  • Annemarie Bay-Andersen vil være her som vikar, når Søren og Britta er på ferie/kursus

  • Du kan læse nærmere om brugeroprettelsen herunder:Brugeroprettelse

Vi gør opmærksom på, at ALLE også jeres børn skal oprettes under eget cpr.nr.   før anmodning om tider, receptfornyelser og e-mail konsultationer kan foretages

Tryk på “SELVBETJENING” på denne side. Herefter kommer du videre til klinikkens e-portal

Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger. Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen.

Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.

Når du har udfyldt brugeroprettelses skemaet, og har trykket på “opret mig”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.

Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.
Du kan nu logge ind på e-portalen med dit brugernavn (CPR-nummer) samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)

E-konsultationer besvares indenfor 3-5 hverdage, og kan derfor ikke benyttes til akutte henvendelser.

Vær opmærksom på, at der kun er tid til  ‘en problemstilling ad gangen ved tidsbestilling, og der kan kun bestilles en konsultation pr. dag.

VIGTIGT .  MEDICINBESTILLINGER. Vi er blevet tilknyttet det fælles medicinkort ( som er et overenskomst krav ). Det betyder dels, at du først kan bestille medicin, efter at det er blevet oprettet påny i det nye system, og dels at  man kun selv fremover kan bestille ‘ fast ordineret ‘ medicin.  Det betyder, at hvis man ønsker anden medicin end den vanlige, er man nødt til at   skrive en mail til os.

Stærk smertestillende og vanedannende medicin er der nu krav om, at det kun kan ordineres/udleveres via direkte kontakt

Beklager besværet.